Tuesday, October 27, 2009

kenapa dengan aku???

semalam merupakan hari yg SGT MALANG buat diriku....aku tak tau nape ngan diri aku......disebabkan oleh masalah,aku merosakkan segala yg ada pada diriku.....aku sedar...aku bukan lah insan yg sempurna....aku tak pandai menjaga hati org disekeliling aku.....TAPI........kenapa semua ini harus terjadi pada aku....ape yg harus aku lakukan....???

TUHAN.....kau bantu lah aku ini dalam aku membuat pilihan hidupku.....jika dia insan yg akan menjadi pelengkap hidupku....kau bantulah aku agar hubungan ini kekal utk selamanya....sesungguhnya aku AMAT MENYAYANGI DAN MENCINTAI dirinya lebih dari diriku......TUHAN.....seandainya dia bukan yg terbaik utkku....kau bukakanlah pintu hatiku utk aku membuat pilihan yg terbaik...kerana aku tidak mahu mempermainkan perasaan insan yg aku sayang.......TUHAN.......kau bantulah aku.......aku buntu......

1 comment:

  1. insyaalah.......doa orang mukmin akan dimakbulkan...aminnnnnnnnnn

    ReplyDelete